fredag 25 mars 2011

Veckans...

Den senaste veckan har försvunnit som i ett nafs. Inget bloggande så här kommer en veckans...
Veckans bästa väder: I tisdags värmde solen riktigt ordentligt. Eleverna tog av sig vantarna, mössorna och sista rasten åkte jackorna av. Lovely!
Veckans sämsta väder: På onsdagen blev det kallare igen och vantar, mössor och jackor åkte på igen.
Veckans nya "maträtt": Lille D älskar fiskpinnar och efter ett tips på förra fredagens after work så fick han fiskpinnar i korvbröd. Han gillade!!!
Veckans shopping: Vet inte vad som tagit åt mig har köpt två ganska dyra grejer... En tunika och ett par tofflor.














Veckans fynd: blir samma saker som ovan. Tunikan köpte jag på tradera och tofflorna på Blocket.
Veckans moment: När Stefan skickade ett sms med följande text. "Din data är färdig att hämtas" My baby is back!
Veckans tvättberg: Attackerades och försvann i tisdags.
Veckans träning: två step-pass på Gerdahallen.
Veckans tradera: Gav 1260 kronor(sen var det då den där OM-tunikan som kostade större delen av vad jag tjänade på mina auktioner...;-)
Veckans tågtider: Har inte varit mer än fem minuter sena någon dag!!!
Veckans fredagsmys: frasiga VÅFFLOR
Ha det bra i helgen, nu ska store S och jag sippa lite vin framför "Så ska det låta".

5 kommentarer:

  1. Äntligen!!! Har väntat hela veckan på att bli uppdaterad!!! Synd att man inte får se tunikan....men jag vet hur snygg den är, och framför allt på dig.:)Ha en trevlig helg!!! Hoppas vi ses nästa!! Kram

    SvaraRadera
  2. I miss `Så ska det låta´....svt fungerar så dåligt, bara buffrar hela tiden :(
    I miss also våfflor, åhh vad det ser gott ut : )
    Ha en bra söndag!
    Kram från Anna G i Beijing

    SvaraRadera
  3. Tack Petra! Självklart ses vi nästa helg! Ska bli skoj!

    Anna; tänk om vi kunde byta bara för en dag....Du hade suttit i min soffa och sett alla program du ville på svt play medan Stefan servade dig med våfflor.
    Jag skulle då ha shoppat som en tok och fått manikyr och pedikyr... och avslutat med mat på koreanen...

    SvaraRadera
  4. snygga tofflor, visst är det märkligt så liten världen är. Jag menar med tanke på vem du köpte tofflorna av. m v h Svägerskan i Eslöv

    SvaraRadera
  5. Anna, det är väldigt märkligt, speciellt att peter träffade henne en timme efter köpet...

    SvaraRadera