tisdag 8 mars 2011

KVINNOR

kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna, kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna, kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna
kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna, kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna, kvinna, dam, brud, pingla, farmor, spätta, tjej, flicka, mö, fru, hona, mamma, käring, tös, mormor, brutta, kärring, fästmö, donna, hona, fröken, tant, gumma, jänta, stumpa, böna

4 kommentarer:

  1. Det tändes ett litet hopp inom mig att kanske, kanske skulle jag vara med på bild. Men icke! Då började jag leta efter Anna, men icke. MEN sen, hittade jag vad jag sökte. MEN OJ, vad annorlunda vi såg ut. Skönt att man blir vackrare med åren. Stor kram från Moskva där man firar kvinnans dag något hysteriskt med ledig dag och dubbla priser på blommor

    SvaraRadera
  2. Men Karolina; det är väl du med ÖLEN i högsta hugg? :)

    Låter bra med ledig dag, det borde vi ta efter här hemma tycker jag!

    Fint collage du har gjort Åsa! Fick lite längtan efter murenutflykt nu när det är vår och allt!

    Kram kram/
    tove

    SvaraRadera
  3. Självklart är ni med bland mina kvinnor. Såg precis att K kommit med två gånger...
    kram till er båda

    SvaraRadera
  4. Vilka fina foto = )du gör allt så perfekt! Ska bli trevligt att ses på lördag! Ha en skön kväll! Kram Petra W

    SvaraRadera