onsdag 16 mars 2011

i söndags och i sönder

Vi börjar med månadens tragiska....
Igår öppnade jag ett mail som jag var lite lite tveksam över. Det skulle jag inte gjort. Datan attackerades genast av massor av vilda och aggressiva trojanska hästar och xxx antal andra otäcka virus. Buuuuuuuuuu! Jag klarar mig inte utan min data. S lämnade in den idag och om en vecka ska hon vara bättre form än innan den otäcka attacken. Tog hem min jobbdata idag så att jag kan göra det allra viktigaste, d v s kolla mail, facebook och blogga lite. Har faktiskt också varit flitig och lagt ut 19 auktioner på tradera. :-)
Här är min söte D på sin älskade cykel i söndags.
Nu är det filmtajm för store S och mig. Ciao!

2 kommentarer:

  1. Snart dax att cykla till moster<3

    SvaraRadera
  2. Snart dags att träffa moster i alla fall. Han vaknar ju mitt i natten och ropar efter Annika och Johan...

    SvaraRadera