lördag 5 mars 2011

After work

Igår var jag på en otroligt rolig after work. Placerar sig lätt på Topp 5. Vi utmanade en annan skola i Höör på en trekamp och därefter hade vi fest.
Här är en bild på Tjörnarpslaget.
Orupshallen var bokad och hyrd mellan sex och åtta och på de två timmarna hann vi ha afropower-uppvärmning, volleyboll, fotboll och innebandy. Volleybollmatchen vann Edenskolan men sedan vann vi fotboll och bandymatcherna överlägset. Så himla skoj var det.
Efter dusch och lite fix blev vi skjutsade hem till Ann. Vi bjöds på en fantastiskt smarrig pastasallad med varma goda vitlöksbröd. Mmmmm, mumma. Sedan festades, dansades, skrattades och pratades det. Vi Tjörnarpspersonal drack ur segerskålen från vår vinnarpokal.
Jag var hemma i Lund vid två och känner mig faktiskt helt ok idag, trots att jag blev uppjagade vid åtta. Nu är det förberedelser för kvällens kalas.

2 kommentarer:

  1. Åhhh jag vill oxå vara med om sådana AW, låter ju bara jättekul...
    Tänk e grabben 3 år nu...ja, tiden den går ju tydligen hela tiden...
    I dag ska jag till Temple of heaven, länge sedan...de e underbar luft och vårvärmen har kommit : )
    Kram från A.G i Beijing

    SvaraRadera
  2. Det var jättekul. Härligt att våren kommit till Beijing. Igår fick vi vår första vårkänning! Hur blir det med ditt bloggande? Saknar den...
    kram

    SvaraRadera