måndag 31 oktober 2011

ordningen återställd

Igår morse åkte mina favoritkillar till svärföräldrarna i Vinslöv. När de stack iväg blev det sådär konstigt tyst som det alltid blir när man är ensam hemma. Jag satte igång projekt "röja i garderoberna". Det projektet tog nästan hela dagen och det blev faktiskt rejält röjt. Sedan ett riktigt gott steppass på Gerda. Skulle göra goda pastasåsen med bacon och svamp men jag tyckte att baconen luktade mysko så det blev bara svamp och smakade inte alls gott. Tur att jag köpt ett "jag är alldeles ensam choklad" som jag mumsade till svt nya söndagssåpa. Imorse hade ingen laddat kaffekokaren och ingen vinkade i fönstret när jag gick till jobbet men när jag kom hem var mina två goa favoritkillar här och därmed är ordningen återställd.

2 kommentarer:

  1. Underbart foto på dina två fina killar!
    Kram f moster

    SvaraRadera
  2. Härliga killar. Alltid lika glada !!
    Kram mamma

    SvaraRadera