tisdag 6 september 2011

Sara

I söndags gick min äldsta väninna bort. Hon kämpade mot cancern i många år men cancerjävulen vann till slut. Det känns ofattbart att hon inte längre finns. Att jag inte kan sms:a, ringa och träffa henne mer. Vi har gjort allt tillsammans. Vuxit upp som grannar, gått kurser ihop, rest tillsammans, jobbat ihop, bott ihop, festat ihop, bråkat och blivit sams igen, skrattat ... listan kan göras hur lång som helst. Vi har helt enkelt varit kompisar i vått och torrt!!! Jag kommer alltid sakna dig Sara! Du fattas mig...
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag är så oerhört ledsen för din skull. Många varma kramar finaste Åsa <3

    SvaraRadera
  2. Kära Åsa, jag har förstått och sett på bilder hur sjuk Sara varit. Beklagar verkligen att du mist din barndomsvän! Livet är tufft emellanåt!
    Stor kram från moster.

    SvaraRadera
  3. <3 <3 <3 jätte fina foto Åsa! Vi kommer verkligen sakna Sara!! Vet att hon har det bra nu <3 Kram kram Petra W

    SvaraRadera