fredag 16 september 2011

en lista

Som ni märker är jag inne i en bloggtorka. Varken första eller sista. Jag hittade denna lista någonstans för ett tag sedan och slänger in den nu bara för att...

Nämn något som gjorde dig glad i går: solen
Vad gjorde du kl 08 imorse: öppnade klassrumsdörren och släppte in bästa klassen
Vad gjorde du för 15 min sedan: hämtade mina föräldrar på Öresundsterminalen
Det sista du sa högt: Har du beställt pizza?
Det senaste någon sa till dig: Ja, jag sticker och hämtar den nu!
Vad har du druckit idag: kaffe, vatten och nu ett glas vin.
Vad var det senaste du åt: köttbullar och makaroner
Vad var det senaste du köpte: mat och dryck till morgondagens fest
Vad är det för färg på din ytterdörr: brunröd
Vad är det för väder hos dig nu: molnfritt och milt
Godaste glassmaken: finsk lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Drömmer du mardrömmar: sällan
Trivs du med ditt jobb: ja!
Favoritklädsel: leggings och tunika
Favoritlåt just nu: "jag kommer, jag kommer", Veronica Maggio
Vad ser du om du tittar till höger: köket
Vad gör dig glad just nu: pizzan som är på väg
Vad ska du göra härnäst: se en film
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: hungrig men lycklig
Favoritgodis: choklad och lakrits
Kläder just nu: morgonrock
Höstplaner: Ullaredstrip med bästa tjejerna och en Londonresa med S och D
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: kvälls
Vad är viktigast för dig: kärlek och minst en inplanerad resa
Är du kittlig: nej.
Snarkar du: nej säger jag, JAAA säger Stefan
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: tvestjärt
Längtar du mest efter just nu: Ullaredshelgen

1 kommentar:

  1. Jag längtar också till Ullared <3.. Dricka skumpa
    äta gott, shoppa och snacka, oj jag glömde massa vin = ))
    Kram kram Petra W

    SvaraRadera