torsdag 14 juli 2011

dubbelt upp

What a day, what a day. Gårdagens regn fick igång mig här hemma. Tvättkorgen hade växt så att halva badrummet var oåtkomligt och det var ovanligt luftigt i våra garderober. Jag bokade därför ett dubbelpass i tvättstugan. När det var klart satte jag en dubbelsats pizzabullar och efter det en dubbelsats muffins. Självklart hade jag David till stjälp, nä jag menar såklart till hjälp... hela dagen.

Precis innan fotbollen började var tvättberget borta, frysen full av både pizzabullar och blåbärsmuffins och prinsen sov. Annars har han fått en konstig sommarlovssjuka. Han sover till nio på morgnarna och somar aldrig före tio, han är småtrotsig mest hela tiden och har titt som tätt riktiga utbrott...  men trots sommarlovssjukan är han självklart världens underbaraste unge!!! Min prins!

Mina fina favoritkillar ♥

2 kommentarer:

  1. Pizzabullar??? Vad är det?
    Underbart foton, du har två finfina pojkar ......och en bra fotograf : )
    Tack för senast!
    Nu njuter jag av min ledighet på Orust!

    SvaraRadera
  2. pizzabullar är typ kanelbullar fast med skinka, ost, lök mm Perfekt på utflykter och som mellis!

    SvaraRadera