onsdag 20 juli 2011

Bara lille D och jag

Mannen åkte upp till sina föräldrar igår förmiddags för att hjälpa dom med lite husmålning. Eftersom det var sol så åkte lille D och jag till Lomma.


Två och en halv timme fullt ös med sötaste vilden på en ganska folktom strand med alldeles för mycket tång. På vägen hem åt vi en sen lunch på Mc Donalds, vars ett happy meal och vars en leksak. Plösligt måste någon BAJSA, jättemycket!!! Fort mamma! Sen bara måste han ta ett varv på restaurangen och berätta det för alla så de vet var han tar vägen...

Sedan tre springturer i tre jättestora mataffärer i jakt på kräftor och lille D. Hittade till slut men har inte en aning vad det är för sorts kryp.

Jag ville se mums mums och midsommar morden så jag testade att lägga lilleman kvart över sju. Döm om min förvåning när jag smög ut från hans rum och klockan bara var kvart i åtta. Halleluja!!! Alla springturer måste ha tagit ut sin rätt...Fick sms från Stefan igår kväll att hans mamma ramlat och brutit armen. Stackars svärmor! Då blir det ingen utflykt för oss till Vinslöv idag. Vi får hitta på något annat min lille vilde och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar