onsdag 11 januari 2012

Himma...

....från ett mycket behagligt Gran Canaria. Vi har haft två härliga veckor och den som njöt mest av denna resa var lille D. Kan säga helt ärligt att det var hans resa. Stort familjehotell med flera pooler, Bamseklubb och minidisco på kvällarna. Tråkigt nog kan jag inte få ut bilderna från den stora kameran, grrrrr. Teknik som inte fungerar får det att koka i mig!!! Någon i familjen glömde att ta med minneskortet och då köpte vi såklart ett nytt. Detta nya kort vill inte släppa iväg bilderna till datan. Grrrrrrrr, igen. Så mästerkorten ligger där och väntar. Tror jag måste ta mig till en fotoaffär och få hjälp. ;-(


God fortsättning på det nya 2012 önskar jag alla trogna läsare som tittar in här så ofta trots dåliga uppdateringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar