onsdag 9 november 2011

AMF

I måndags åkte Annika och jag in till Malmö Hilton. Vi hade blivit inbjudna till en tjejkväll med AMF. Vi fick vin och goda snittar innan Erik, vad han heter i efternamn minns inte jag..., sjöng igång det hela. Sedan lite AMF-prat och kaffe. Kvällen avslutades med Martina Haag och en goody bag. Mysig kväll med syster yster.
Igår hände något som inte var mysigt alls. Skulle lägga över bilderna ovan från min telefon till datan. Passade samtidigt på att uppdatera min Iphone och det skulle jag inte gjort. Något gick VÄLDIGT fel och jag försökte förgäves återställa den. Nu har den skickats iväg på reperation och jag har fått en lånetelefon som måste komma från förra seklet....Två veckor trodde de att det skulle ta. Två veckor!!! Så om jag inte dyker upp på något inplanerat möte/träff är det för att min kalender är ....borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar