tisdag 31 maj 2011

En eftermiddag på standen

Idag tror jag det var varmaste dagen hittills i år. Eftersom vi lånar bilen åkte David och jag till Lomma efter jobb och dagis. Vilken njutning, det var som att se en kalv på grönbete efter en lång vinter. Som han trivdes på stranden och i vattnet. Det enda han klagade på var mig och det tjatades en hel del att jag skulle bada med honom. Aldrig i mitt liv att jag badar i ett iskallt hav. Big no no!
En mysig eftermiddag fick vi i alla fall och sedan kom vi hem till en ljuvlig grilldoft.

Håll i hatten nu.... imorgon åker vi till stugan :-)

2 kommentarer:

  1. Åhh vad det ser härligt ut, men den lille ser ju inte så liten ut längre....Hur gammal är David?
    Hoppas vi syns om några veckor : )

    SvaraRadera
  2. Så härligt!! Håller med dig det funkar inte & bada nu! Ha en trevlig helg! Kram Petra W

    SvaraRadera