måndag 2 april 2012

april, april

Som vanligt har jag lurat min man i dag (i går). Han är sååååå lättlurad och därför hade jag inte behövt ta i som jag gjorde. Stefan är på vift och jag skickade detta mail till honom i morse (i går). Trodde nog att han skulle misstänka något men det gjorde han inte.

Hej älskling!

Nu ska jag berätta något inte så roligt som hänt. I går när vi kom hem från Annika så gick vi in som vanligt och det kändes väldigt konstigt. När jag kikade in i vardagsrummet så såg jag att allt var i en enda röra och att altandörren var krossad. Vi vände i dörren och jag ringde mamma och pappa (som kört oss hem). De vände och hämtade oss igen. Vi åkte hem till dom i Eslöv. Väl där ringde jag polisen, ville inte att D skulle fatta något. Han somnade ganska snabbt i bilen och fattade nog inte vad som hänt. Polisen åkte dit och sa senare att det var en jäkla röra i lägenheten. Nu har vi precis vaknat och pappa och jag ska åka in och kolla läget. Typiskt att detta ska hända när du inte är här. Jag skriver mer senare. 

p s Väldigt fint sms jag fick i går. Du kanske inte ska skicka så långa när du inte vet vad de kostar... Det kostar ju per tecken. 150 tecken är ett sms. 

Love you puss puss

Han misstänkte inte alls att jag lurades.  Först skickade han mail och sedan lånade han en telefon och ringde mig. -April, april, sa jag och då la han på luren...
Förlåt min älskling! Härmed lovar jag att nästa år ska jag bara ta; "Titta det snöar" och "Oj, det är en kamel i trädgården" skämt. Jag lovar!!!



2 kommentarer:

  1. Åsa det var inte snällt!! Tycker " lite " synd om Stefan medtanke på att han är borta!! Du är en riktig BUSE, tänk den dagen du själv blir lurad, ler!!
    Ha en härlig dag, solen skiner så fint! Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Du är underbar Åsa! Kram

    SvaraRadera