torsdag 11 augusti 2011

Sista dagen...


...på mitt sommarlov tillbringade jag med prinsen, Petra, Freja och Ella på Mormors skattkammarö. 120 kronor kostade det och det passade utmärkt för våra vildar. Freja tog hand om D och E så Petra och jag bara drack kaffe och skvallrade. Nja, vi gav dom mat, dryck, sprang med de små på toa några gånger och P plåstrade om Ella.

Sista kvällen på mitt sommarlov var jag ute och åt med mina arbetskamrater Inger och Helen. Vi hamnade på mediterranean och åt en svärdfisk från himmelriket.
Ser verkligen fram emot morgondagens jobbstart.
Nu är det torsdag, upptäckte att jag glömt publicera igår, och jag är trött efter första jobbdagen. Det var hemskt att gå upp idag men men, nu är jag igång. Skönt att det är fredag imorgon...Nu ska jag smaska på äppelbitar(Varför blir äpplena dubbelt så goda när man delar dom?) och titta på "En andra chans". Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar